Obsah kurzu
- zajišťování a vytváření prvního kontaktu s potenciálním zákazníkem včetně jeho vyhledání na trhu, vytváření profesionálního image, budování vztahu se zákazníkem
- provádění analýzy potřeb zákazníka
- prezentace výrobku nebo služby na základě předchozí analýzy, vyrovnání se s cenou, předejití a zdolání námitek, zachycení kupních signálů a uzavření obchodu
- navázání dlouhodobého vztahu se zákazníkem a možnost opakovaného prodeje
- praktické zvládnutí získaných znalostí a procvičování obchodních dovedností
Vstupní předpoklady
Mohlo by vás zajímat:
Kurzy na téma: Osobní rozvoj
Kód školení: |
O21 |
Typ kurzu: |
Další |
Rozsah: |
dle potřeb klienta také v delším rozsahu |
Cena: |
dohodou; dle počtu účastníků |
Výstup kurzu: |
Osvědčení o absolvování |
Kontakt: |
info@rekval.cz |