Vyhledávání příležitostí

Cílem a přínosem kurzu je dozvědět se a osvojit si informace k těmto tématům.


Detaily události


Obsah kurzu

  • definici a dobrou znalost Vašeho trhu, profil Vašeho zákazníka
  • význam rozšiřování portfolia klientů díky efektivnímu a pravidelnému zpracovávání příležitostí
  • využití Paretova pravidla k identifikaci cílových trhů, organizací a subjektů
  • principy networkingu a jeho aplikace do praxe
  • „správná“ reference a její využití
  • telemarketing a jeho úskalí
  • veletrhy, příprava veletrhů a využití příležitostí
  • principy péče o stávající zákazníky, opětovné získávání bývalých zákazníků
  • sestavení vlastního akčního plánu k vyhledávání příležitostí s cílem zvýšit prodej díky jeho implementace do praxe aj.

Vstupní předpoklady

  • žádné

Mohlo by vás zajímat

Kurzy na téma: Rozvoj managementu

Kód školení: M45
Typ kurzu: Další
Rozsah: dle potřeb klienta také v delším rozsahu
Cena: na dotaz
Výstup kurzu: Osvědčení o absolvování
Kontakt: info@rekval.cz