Supervize druhých

Supervize hraje v oblasti profesního růstu významnou roli. Původně se vyskytovala v poradenství, sociální práci či psychoterapii, dnes je ovšem velmi žádaná i v managementu, pracovních týmech, školství či výchově. Cílem supervize je zejména dosáhnout vyššího uspokojení z práce a zvýšit její efektivitu a kvalitu. Působí také jako prevence syndromu vyhoření.


Detaily události


Supervizi provádí supervizor, který napomáhá jedinci, skupině či organizaci, jak rozvíjet své dovednosti, jak vnímat svou práci i vztahy i jak nacházet nová řešení. Supervizor dává také zpětnou vazbu. Supervize se realizuje obvykle formou pohovoru, ale existují i jiné způsoby. V kurzu zjistíte, jaké jsou možnosti, podmínky i výsledky supervize a mnoho jiného.

Obsah kurzu

  • cíle, funkce a důvody supervise
  • typy a formy supervise
  • modely supervise
  • supervizní kontrakt a vztah
  • zavedení supervise, využívání modelových situací
  • výstupy supervise
  • etika a rizika supervize

Vstupní předpoklady

  • žádné

Mohlo by vás zajímat

Kurzy na téma: Rozvoj managementu

Kód školení: M22
Typ kurzu: Další
Rozsah: dle potřeb klienta také v delším rozsahu
Cena: na dotaz
Výstup kurzu: Osvědčení o absolvování
Kontakt: info@rekval.cz