Je opravdu mnoho schopností a dovedností, kterými musí být profesionální sekretářka či asistentka vybavena. Řadíme mezi ně její osobnostní rysy, jako diskrétnost, pečlivost, flexibilita, příjemné vystupování, ale také organizační a komunikační schopnosti, time management, správná obchodní korespondence a znalosti v oblasti účetnictví a daní. Znalost pravidel společenského chování k nim neodmyslitelně patří.
Obsah kurzu
- Zvládnout společenské chování asistentky/sekretářky a její roli při spolupráci se šéfem i ostatními spolupracovníky
- Zvládnout komunikaci jako prostředek pro předávání a získávání informaci
- Uvědomit si, jak je dobré navazovat a udržovat dobré mezilidské vztahy na pracovišti
- Získat informace, jak vylepšit image prostřednictvím řeči těla
- Nacvičit si jednání s návštěvníky a sjednávání obchodních schůzek
Vstupní předpoklady
- žádné
Mohlo by vás zajímat
Kód školení: | A06 |
Typ kurzu: | Další |
Rozsah: | dle potřeb klienta také v delším rozsahu |
Cena: | dohodou; dle počtu účastníků |
Výstup kurzu: | Osvědčení o absolvování |
Kontakt: | info@rekval.cz |
Rezervace
Bookings are no longer available for this event.