Znalost pravidel společenského chování jako nezbytná podmínka odbornosti a profesionality asistentky/sekretářky


Detaily události


Je opravdu mnoho schopností a dovedností, kterými musí být profesionální sekretářka či asistentka vybavena. Řadíme mezi ně její osobnostní rysy, jako diskrétnost, pečlivost, flexibilita, příjemné vystupování, ale také organizační a komunikační schopnosti, time management, správná obchodní korespondence a znalosti v oblasti účetnictví a daní. Znalost pravidel společenského chování k nim neodmyslitelně patří.

Obsah kurzu

  • Zvládnout společenské chování asistentky/sekretářky a její roli při spolupráci se šéfem i ostatními spolupracovníky
  • Zvládnout komunikaci jako prostředek pro předávání a získávání informaci
  • Uvědomit si, jak je dobré navazovat a udržovat dobré mezilidské vztahy na pracovišti
  • Získat informace, jak vylepšit image prostřednictvím řeči těla
  • Nacvičit si jednání s návštěvníky a sjednávání obchodních schůzek

Vstupní předpoklady

  • žádné

Mohlo by vás zajímat

Kurzy na téma: Administrativa

Kód školení: A06
Typ kurzu: Další
Rozsah: dle potřeb klienta také v delším rozsahu
Cena: dohodou; dle počtu účastníků
Výstup kurzu: Osvědčení o absolvování
Kontakt: info@rekval.cz

Rezervace

Bookings are no longer available for this event.