Zvládání námitek

Komunikace je základem lidského žití. Díky komunikaci můžeme zjišťovat informace, potěšit, povzbudit, ale i urazit, řešit problémy či prosadit svou. Umět vhodně komunikovat je schopnost, kterou využijeme v osobním i profesním životě.


Detaily události


Kromě základních komunikační dovedností je přitom významná také schopnost argumentace, zvládání námitek, asertivní jednání či umění řešení konfliktů. Díky těmto dovednostem můžeme snáze dosáhnout svého, přesvědčit ostatní o našem názoru, vyhnout se konfliktům i situacím, kdy nás nikdo neposlouchá, a musíme se podřídit. V kurzu Zvládání námitek se budeme všem těmto oblastem věnovat a s využitím praxe vás naučíme, jak lépe komunikovat.

Obsah kurzu

  • zvládnutí krizové komunikace a to jak během krizové situace zůstat diplomatem
  • konflikty, druhy konfliktů, příčiny konfliktů a souvislosti jejich vzniku – reflexe z praxe účastníků
  • strategie řešení konfliktů s využitím videoukázek
  • techniky zvládání námitek – oprávněná i neoprávněná kritika
  • asertivní komunikace – její využití i úskalí
  • rozvoj argumentačních dovedností
  • efektivní ukončení konfliktního jednání
  • aplikace jednotlivých stylů v praxi – diskuze k využití jednotlivých stylů řešení konfliktů v každodenním životě a v práci

Vstupní předpoklady

  • žádné

Mohlo by vás zajímat

Kurzy na téma: Rozvoj managementu

Kód školení: M41
Typ kurzu: Další
Rozsah: dle potřeb klienta také v delším rozsahu
Cena: na dotaz
Výstup kurzu: Osvědčení o absolvování
Kontakt: info@rekval.cz