Kromě základních komunikační dovedností je přitom významná také schopnost argumentace, zvládání námitek, asertivní jednání či umění řešení konfliktů. Díky těmto dovednostem můžeme snáze dosáhnout svého, přesvědčit ostatní o našem názoru, vyhnout se konfliktům i situacím, kdy nás nikdo neposlouchá, a musíme se podřídit. V kurzu Zvládání námitek se budeme všem těmto oblastem věnovat a s využitím praxe vás naučíme, jak lépe komunikovat.
Obsah kurzu
- zvládnutí krizové komunikace a to jak během krizové situace zůstat diplomatem
- konflikty, druhy konfliktů, příčiny konfliktů a souvislosti jejich vzniku – reflexe z praxe účastníků
- strategie řešení konfliktů s využitím videoukázek
- techniky zvládání námitek – oprávněná i neoprávněná kritika
- asertivní komunikace – její využití i úskalí
- rozvoj argumentačních dovedností
- efektivní ukončení konfliktního jednání
- aplikace jednotlivých stylů v praxi – diskuze k využití jednotlivých stylů řešení konfliktů v každodenním životě a v práci
Vstupní předpoklady
- žádné
Mohlo by vás zajímat
Kurzy na téma: Rozvoj managementu
Kód školení: | M41 |
Typ kurzu: | Další |
Rozsah: | dle potřeb klienta také v delším rozsahu |
Cena: | na dotaz |
Výstup kurzu: | Osvědčení o absolvování |
Kontakt: | info@rekval.cz |
Rezervace
Bookings are no longer available for this event.