XV. Profesní setkání asistentek-sekretářek


Detaily události


Vážené asistentky a sekretářky,

letos již po patnácté Vás takto oslovuji s pozváním a nabídkou programu profesního setkání asistentek a sekretářek. Budu ráda, když pozvání přijmete, a to nejen Vy, které patříte k naším stálým účastnicím, ale i další zájemkyně, které se o této akci dozvěděly a nechtějí si nechat ujít příležitost setkat se s kolegyněmi z jiných firem a měst našeho regionu.

Profesní setkání byla vždy připravována tak, aby rozvíjela Vaši profesní kariéru. Programy reagovaly na nové trendy, které v mnoha případech souvisely s vývojem pokročilých komunikačních technologií v administrativě a s komunikací prostřednictvím sociálních sítí jako je Facebook nebo LinkedIn.

Setkaly jste se s řadou osobností – Beatou Rajskou, Karlem Voříškem, Zdeňkem Havlíčkem, Evou Jurinovou, Jeronýmem Klimešem a řadou dalších hostů.

Protože šéfové stále potřebují a budou potřebovat někoho, kdo se postará o efektivní organizaci práce a koordinaci činnosti na sekretariátě, někoho, kdo jim pomůže s budováním prestiže firmy nebo úřadu, zajisté uvítají nabídku programu XV. ročník profesního setkání asistentek a  sekretářek a na konferenci Vás vyšlou.

K účasti na konferenci Vás srdečně zve tým pracovníků společnosti REKVAL, s.r.o. a na osobní setkání s Vámi se těší

Jarmila Kolatová

Program

7:30 – 8:00 Prezence účastníků
8:00 – 8:15 Zahájení Profesního setkání
8:15 – 9:30 Jak zlepšovat spolupráci (vztahy i výsledky) s nadřízenými a kolegy

Dozvíme se, jak rozpoznat a reagovat na různé způsoby chování šéfa a  kolegů, jak nastavit vzájemnou motivaci práce a spolupráce, seznámíme se s technikami zužitkování neshod a řešení konfliktů a nastavíme si manuál vzájemné spolupráce a posilování týmové spolupráce.

Přednášející: Mgr. Ing. Petr Mateřánka                                                                                        Petr se již více než 10 let specializuje na oblast zavádění týmové spolupráce, motivace a leadershipu ve firemní praxi. Je certifikovaným koučem a facilitátorem.

9:30 – 10:00 Přestávka
10:00 – 11:45 Nastavení efektivní spolupráce mezi šéfem a jeho sekretářkou a umění prioritizace

Dostaneme odpověď na to, co nezapomenout říci nahlas aneb #CNTN. Vyjasníme si očekávání od role asistentky, sekretářky, řekneme si, jak nastavit hranice umění říkat ne a jak rychle vybudovat vztah založený na důvěře.

Přednášející: Bc. Kristýna Stoklásková                                                                                          Kristýna je zakladatelkou projektu Šéfův svět a soutěže Asistentka roku, působí jako headhunterka a mentorka asistentek. Svými aktivitami buduje povědomí o důležitosti funkce asistentky a sekretářky ve firemní struktuře.

11:45 – 13:30 Oběd a překvapení
13:30 – 15:00 Jak zdůraznit svou jedinečnost, vylepšit svůj vzhled i pohled na sebe samé

Náš vzhled vnímá naše okolí dříve, než máme možnost promluvit. Má vliv na to, jak se cítíme a co si o sobě myslíme. Poznáme, jak jít správně na to, aby náš zevnějšek mluvil v náš prospěch.

Přednášející: Ing. Dagmar Gabulová                                                                                              Dagmar je 1. certifikovanou koučkou stylu pro ČR a SR. Ve Velké Británii vystudovala koncept Style Coaching, pomocí kterého pomáhá budovat styl na základě osobnosti. Vede individuální poradenství, workshopy a přispívá do předních českých a slovenských magazínů nejen pro ženy. Vydala jedinečnou knihu STYL – Cesta ke kráse, sebevědomí a charismatu.

15:00 – 15:30 Individuální diskuse a závěr

Cena

Cena pro firmy a příspěvkové organizace: 2 900 Kč + 21 % DPH, cena celkem 3 509 Kč
Cena pro 2 a více účastnic z jedné organizace: 2 600 Kč + 21 % DPH, cena celkem 3 146 Kč
Cena pro neziskové organizace: 2 300 Kč  + 21 % DPH, cena celkem 2 783 Kč

Číslo účtu: 35-1739860257/0100
Variabilní symbol: 250419
Specifický symbol: číslo rezervace, které vám přijde potvrzovacím emailem

Cena zahrnuje: celodenní odborný program, 2x coffee break, oběd, materiály a doprovodné aktivity

Obědové menu

  • Standardní: Hovězí vývar s nudlemi, zeleninou a masem, kuřecí řízek a šťouchané brambory
  • Vegetariánské: Rajská polévka, těstoviny s rajčaty a mozzarelou

Místo konání

Best Western Hotel VISTA – sál Aragon, Kpt. Vajdy 3046/2, 700 30 Ostrava, Zábřeh

Jak se k nám dostanete?

Autem:  GPS: 49°47’31.7″N 18°14’44.7″E   Parkování je možné přímo před hotelem.
MHD:    Nejbližší zastávka je ÚMOb Jih, tramvaj č. 12 a 17.

Uzávěrka přihlášek je 18. 4. 2019.

KONTAKTNÍ OSOBA

Marta Tricha
email: info@rekval.cz
tel.: 553 871 113
mobil: 739 227 247
www.rekval.cz  

PODMÍNKY SMLOUVY

Registrací se stvrzuje souhlas s podmínkami vzdělávací společnosti REKVAL, s.r.o. Přihlašující organizace akceptuje nabídku pořadatele a závazně přihlašuje své zaměstnance k účasti na konferenci. Údaje sdělené na přihlášce budou použity jen v souladu s podmínkami GDPR společnosti REKVAL, s.r.o. a nebudou poskytnuty třetím osobám. V případě neúčasti přihlášeného pracovníka se účastnický poplatek nevrací, organizace má právo vyslat náhradního účastníka. V případě, že organizace zruší přihlášku zaměstnance do 5 pracovních dnů před uzávěrkou přihlášek, bude účtován stornovací poplatek ve výši 10% z ceny konference. Na pozdější zrušení není možné brát z provozních důvodů zřetel a objednavateli vzniká povinnost uhradit účastnický poplatek. Případná změna termínu konference, lektora a přednáškového sálu či zrušení konference z organizačních důvodů a provozních důvodů je vyhrazena.

Rezervace

Bookings are no longer available for this event.