XV. Profesní setkání asistentek-sekretářek

Aby asistentky a sekretářky své pověsti dostály, musí být dostatečně odborně kvalifikované, přitom dynamické a flexibilní, musí ovládat komunikaci, rychle se rozhodovat a řešit neočekávané situace … jednoduše řečeno, musí být pravou rukou svého šéfa.


Detaily události


Vážené asistentky a sekretářky,

vždy mne těší, když je profesní setkání asistentek a sekretářek pro Vás, účastnice, nejen místem pro profesionální získávání a výměnu zkušeností, ale i příjemnou společenskou událostí, při které se rády potkáváte se svými kolegyněmi nebo navazujete nová přátelství. S tímto vědomím každý ročník odborně i organizačně připravuje celý tým společnosti REKVAL.

Letošní ročník bude ve znamení toho, že si všichni stále častěji uvědomujeme, že se kolem nás tempo ve všech oborech zrychluje, dochází k výraznému rozvoji moderních technologií a ruku v ruce s tím rostou požadavky na zaměstnance, asistentky a sekretářky nevyjímaje. Prosazuje se týmová spolupráce, do popředí zájmu šéfů se dostávají naše postoje a zejména mezilidské vztahy.

Aby asistentky a sekretářky své pověsti dostály, musí být dostatečně odborně kvalifikované, přitom dynamické a flexibilní, musí ovládat komunikaci, rychle se rozhodovat a řešit neočekávané situace …  jednoduše řečeno, musí být pravou rukou svého šéfa.

Na setkání s Vámi se těší

Jarmila Kolatová

Program

7:30 – 8:00 Prezence účastníků
8:00 – 8:10 Zahájení Profesního setkání
8:15 – 9:30 Jak zlepšovat spolupráci (vztahy i výsledky) s nadřízenými a kolegy

 

Dozvíme se, jak rozpoznat a reagovat na různé způsoby chování šéfa a kolegů, jak nastavit vzájemnou motivaci práce a spolupráce, seznámíme se s technikami zužitkování neshod a řešení konfliktů a nastavíme si manuál vzájemné spolupráce.

 

Přednášející: Mgr. Ing. Petr Mateřánka

Petr se již více než 10 let specializuje na oblast zavádění týmové spolupráce, motivace a leadershipu ve firemní praxi. Je certifikovaným koučem a facilitátorem.

 

9:30 – 10:00 Přestávka
10:00 – 11:45 Nastavení efektivní spolupráce mezi šéfem a jeho sekretářkou a umění prioritizace

 

Podělí se o zkušenosti, jak vybudovat vztah založený na důvěře. Předá rady, co dělat, abyste byly nenahraditelné.

 

Přednášející: Bc. Kristýna Stoklásková, Kristýna je zakladatelka projektu Šéfův svět a soutěže Asistent/ka roku, headhunterka a mentorka asistentek. Je autorkou několika e-booků jako je Nenahraditelná asistentka a Důvěra v asistentku.

 

11:45 – 13:30 Oběd a překvapení
13:30 – 15:00 Jak zdůraznit svou jedinečnost, vylepšit svůj vzhled i pohled na sebe samé

 

Náš vzhled vnímá naše okolí dříve, než máme možnost promluvit. Má vliv na to, jak se cítíme a co si o sobě myslíme. Poznáme, jak správně na to, aby náš zevnějšek mluvil v náš prospěch.

 

Přednášející: Ing. Dagmar Gabulová, je 1. certifikovanou koučkou stylu pro ČR a SROV.

Dagmar pracovala pro českou edicí módního časopisu ELLE, ve Velké Británii vystudovala koncept Style Coaching, pomocí kterého pomáhá budovat styl na základě osobnosti.

 

15:00 – 15:30 Individuální diskuse a závěr

CENA

Cena pro firmy a příspěvkové organizace: 2 800 Kč + 21 % DPH, cena celkem 3 388 Kč

Cena pro neziskové organizace: 2 200 Kč  + 21 % DPH, cena celkem 2 662 Kč

Cena pro 2 a více účastnic z jedné organizace: 2 400 Kč + 21 % DPH, cena celkem 2 904 Kč

 

Číslo účtu: 35-1739860257/0100

Variabilní symbol: 250419

Specifický symbol: vaše telefonní číslo, které jste uvedli při registraci

V případě, že budete chtít k provedení platby zálohovou fakturu, tak nás kontaktujte.

Cena zahrnuje: celodenní odborný program, 2x coffee break, oběd, materiály, doprovodné aktivity

KONTAKTNÍ OSOBA

Marta Tricha

email: info@rekval.cz

tel.: 553 871 113

mobil: 739 227 247

www.rekval.cz

Rezervace

Fakturační údaje


Účastník 1


Typ vstupu Cena Počet míst
Firmy a příspěvkové organizace 3 388,00Kč Sold out
Firmy a příspěvkové organizace 2 a více osob 2 904,00Kč Sold out
Neziskové organizace 2 662,00Kč Sold out