Vyjednáváním k výsledkům

Získat člověka pro svůj názor, produkt či službu není obvykle jednoduché. Musíme si připravit vhodné argumenty, odhadnout osobu, se kterou budeme diskutovat, měli bychom vědět, jak správně komunikovat a především i umět vyjednávat.


Detaily události


vyjednáváním se setkáváme denně, ať už při jednání se zákazníky, kolegy, nadřízenými nebo kamarády a rodinou. Schopnost umět si prosadit svou, zvládat námitky i předejít problémům přitom málokdo z nás ovládá. V kurzu se naučíme, jak tyto situace zvládat, jaký je vhodný postup, co opravdu platí či nikoli i na co si musíme dát pozor.

Obsah kurzu

  • základní principy vyjednávání, jaký jsem vyjednavač
  • příprava na vyjednávání – typologie zákazníků a odpovídající styly jednání, formulace vlastních cílů jednání (BATNA), definování oblastí shody a konfliktu, volba strategie vyjednávání
  • vedení vyjednávání – argumentace, volba strategie a její změna během jednání, načasování „koncovky jednání“
  • obtížné momenty vyjednávání – databáze námitek a optimální reakce na ně, cenové jednání

Vstupní předpoklady

  • žádné

Mohlo by vás zajímat

Kurzy na téma: Rozvoj managementu

Kód školení: M23
Typ kurzu: Další
Rozsah: dle potřeb klienta také v delším rozsahu
Cena: na dotaz
Výstup kurzu: Osvědčení o absolvování
Kontakt: info@rekval.cz