S vyjednáváním se setkáváme denně, ať už při jednání se zákazníky, kolegy, nadřízenými nebo kamarády a rodinou. Schopnost umět si prosadit svou, zvládat námitky i předejít problémům přitom málokdo z nás ovládá. V kurzu se naučíme, jak tyto situace zvládat, jaký je vhodný postup, co opravdu platí či nikoli i na co si musíme dát pozor.
Obsah kurzu
- základní principy vyjednávání, jaký jsem vyjednavač
- příprava na vyjednávání – typologie zákazníků a odpovídající styly jednání, formulace vlastních cílů jednání (BATNA), definování oblastí shody a konfliktu, volba strategie vyjednávání
- vedení vyjednávání – argumentace, volba strategie a její změna během jednání, načasování „koncovky jednání“
- obtížné momenty vyjednávání – databáze námitek a optimální reakce na ně, cenové jednání
Vstupní předpoklady
- žádné
Mohlo by vás zajímat
Kurzy na téma: Rozvoj managementu
Kód školení: | M23 |
Typ kurzu: | Další |
Rozsah: | dle potřeb klienta také v delším rozsahu |
Cena: | na dotaz |
Výstup kurzu: | Osvědčení o absolvování |
Kontakt: | info@rekval.cz |
Rezervace
Bookings are no longer available for this event.