Řešení sporů mezi zaměstnanci

Občas mohou nastat situace, kdy mezi zaměstnanci vzniknout problémy a spory. Výsledkem mohou být různé stížností (na nadřízeného, podřízeného, ale i kolegu), obecné výtky nebo neobvyklý projev chování. Ať už jsou spory ve společnosti jakékoli, měly by se vždy řešit, ať nevzniknou ještě výraznější komplikace.


Detaily události


Spory může řešit jeden člověk, ale také skupina lidí. Je důležité určit správné osoby, které mohou nezaujatě dopomoci ke zdárnému výsledku. Také se nesmí opomíjet dostatek informací, které musí řešitelé mít, aby dobře situaci posoudili. V kurzu Řešení sporů mezi zaměstnanci se naučíme, jak vybrat vhodné osoby, jaký postup by se měl dodržet i jaké jsou jednotlivé kroky řešení sporů.

Obsah kurzu

  • stížnosti zaměstnanců a reakce managementu
  • výběr a role facilitátora, komise, jejich odpovědnosti a pravomoci
  • proces projednání – prvotní schůzka, slyšení, rozhodování
  • techniky dotazování

Vstupní předpoklady

  • žádné

Mohlo by vás zajímat

Kurzy na téma: Rozvoj managementu

Kód školení: M29
Typ kurzu: Další
Rozsah: dle potřeb klienta také v delším rozsahu
Cena: na dotaz
Výstup kurzu: Osvědčení o absolvování
Kontakt: info@rekval.cz