Psychologie prodeje pomáhá najít cestu k vytváření efektivních vztahů s klienty. Porozuměním jejich chování a aplikací psychologie je možné dosáhnout větší spokojenosti zákazníka i vlastní úspěšnosti. V konkurenčním prostředí se cení každá výhoda a poznat zákazníka a umět ho získat pro svůj cíl je bezesporu jedna z nich. Proto nepromarněte šanci na zlepšení vašich obchodních dovedností a absolvujte kurz Psychologie prodeje.
Obsah kurzu
- motivy nákupu – co zákazník skutečně chce a co potřebuje
- chování zákazníků – lidská psychika při nákup, emoce klienta v průběhu prodeje
- typologie zákazníků a optimální komunikační strategie
- důvěra v hlavní roli – psychologie prvního dojmu, jak získat a udržet důvěru zákazníka,
- ovlivňování zákazníkova rozhodnutí
- taktiky a strategie prodeje, jejich psychologický aspekt, ovlivnění a manipulace
- taktika „nátlaku“, „obrany“ aj.
Vstupní předpoklady
- žádné
Mohlo by vás zajímat
Kurzy na téma: Rozvoj managementu
Kód školení: | M40 |
Typ kurzu: | Další |
Rozsah: | dle potřeb klienta také v delším rozsahu |
Cena: | na dotaz |
Výstup kurzu: | Osvědčení o absolvování |
Kontakt: | info@rekval.cz |
Rezervace
Bookings are no longer available for this event.