Psychologie prodeje

Lidé nakupují z různého důvodu. Někdy věc opravdu potřebují, jindy se impulzivně rozhodnou na místě z důvodu dobré nabídky. Také je k tomu může někdo přemluvit nebo prostě chtějí vyzkoušet něco nového. Naše chování je podmíněno mnoha faktory – nejen potřebami, ale také psychikou, emocemi, názory druhých či reklamou.


Detaily události


Psychologie prodeje pomáhá najít cestu k vytváření efektivních vztahů s klienty. Porozuměním jejich chování a aplikací psychologie je možné dosáhnout větší spokojenosti zákazníka i vlastní úspěšnosti. V konkurenčním prostředí se cení každá výhoda a poznat zákazníka a umět ho získat pro svůj cíl je bezesporu jedna z nich. Proto nepromarněte šanci na zlepšení vašich obchodních dovedností a absolvujte kurz Psychologie prodeje.

Obsah kurzu

  • motivy nákupu – co zákazník skutečně chce a co potřebuje
  • chování zákazníků – lidská psychika při nákup, emoce klienta v průběhu prodeje
  • typologie zákazníků a optimální komunikační strategie
  • důvěra v hlavní roli – psychologie prvního dojmu, jak získat a udržet důvěru zákazníka,
  • ovlivňování zákazníkova rozhodnutí
  • taktiky a strategie prodeje, jejich psychologický aspekt, ovlivnění a manipulace
  • taktika „nátlaku“, „obrany“ aj.

Vstupní předpoklady

  • žádné

Mohlo by vás zajímat

Kurzy na téma: Rozvoj managementu

Kód školení: M40
Typ kurzu: Další
Rozsah: dle potřeb klienta také v delším rozsahu
Cena: na dotaz
Výstup kurzu: Osvědčení o absolvování
Kontakt: info@rekval.cz