Osobnostní typologie a její využití v manažerské praxi

Jaké typy osobností existují, jak se projevují, jaké mají předpoklady i co lze od nich očekávat lze využit při delegování úkolů, při efektivním budování a řízení týmu, při vytváření dobrých vztahů se zákazníky, ale také v jednání s lidmi v našem okolí.


Detaily události


Stalo se vám, že na stejnou situaci reagovali různí lidé úplně odlišně? Co u jednoho platí, u druhého se míjí účinkem? Jednání každého člověka je jiné, ale přesto lze nalézt mnoho společných rysů. S tímto pracují také osobnostní typologie, které nám pomáhají rozeznat, o jaký typ osobnosti se u každého z nás jedná, na základě čehož pak můžeme lépe přizpůsobit chování.

Obsah kurzu

  • různé typologie osobnosti jako nástroj k řízení lidí
  • využití konkrétní typologie, testování, interpretace výsledků a komentář
  • osvojení si charakteristik a seznámení s různými typy:
    • co je pro ně charakteristické,
    • jak vycházejí s ostatními,
    • jak poznávají svět, rozhodují se a řeší problémy,
    • jak jednají v konfliktních situacích,
    • jak s nimi správně jednat a komunikovat,
    • přednosti a slabiny
  • náměty, doporučení a tipy pro práci manažera

Vstupní předpoklady

  • žádné

Mohlo by vás zajímat

Kurzy na téma: Rozvoj managementu

 

Kód školení: M10
Typ kurzu: Další
Rozsah: dle potřeb klienta také v delším rozsahu
Cena: na dotaz
Výstup kurzu: Osvědčení o absolvování
Kontakt: info@rekval.cz