Komunikační strategie spojené s marketingem


Detaily události


Obsah kurzu

  • Průzkum trhu a marketingová analýza = základ komunikační strategie
  • Od správného definování trhu a potřeb zákazníků vede cesta k naplánování vaší propagace
  • Tvorba a koncept komunikační strategie – komunikace s obchodními partnery, širokou veřejností a komunikace uvnitř firmy
  • Strategické plánování
  • Návrh komunikačního mixu – zpracovávání podlinkové (BTL) a nadlinkové reklamy (ATL)
  • Využití médií při oslovování cílové skupiny ve velkém měřítku
  • Firemní pravidla – loga, vizitky, obálky, firemní dopisy a maily, webové prezentace, inzerce aj.

Vstupní předpoklady

  • žádné

Mohlo by vás zajímat:

Kurzy na téma: Osobní rozvoj

Kód školení: O25
Typ kurzu: Další
Rozsah: dle potřeb klienta také v delším rozsahu
Cena: dohodou; dle počtu účastníků
Výstup kurzu: Osvědčení o absolvování
Kontakt: info@rekval.cz