Obsah kurzu
- Průzkum trhu a marketingová analýza = základ komunikační strategie
- Od správného definování trhu a potřeb zákazníků vede cesta k naplánování vaší propagace
- Tvorba a koncept komunikační strategie – komunikace s obchodními partnery, širokou veřejností a komunikace uvnitř firmy
- Strategické plánování
- Návrh komunikačního mixu – zpracovávání podlinkové (BTL) a nadlinkové reklamy (ATL)
- Využití médií při oslovování cílové skupiny ve velkém měřítku
- Firemní pravidla – loga, vizitky, obálky, firemní dopisy a maily, webové prezentace, inzerce aj.
Vstupní předpoklady
Mohlo by vás zajímat:
Kurzy na téma: Osobní rozvoj
Kód školení: |
O25 |
Typ kurzu: |
Další |
Rozsah: |
dle potřeb klienta také v delším rozsahu |
Cena: |
dohodou; dle počtu účastníků |
Výstup kurzu: |
Osvědčení o absolvování |
Kontakt: |
info@rekval.cz |