Etiketa v práci asistentky/sekretářky

Dobrá sekretářka musí vědět, zda má návštěvě podat ruku, jak ji uvítat a rozloučit se, jakou konverzaci vést u pracovního oběda apod. Kurz Etiketa v práci asistentky/sekretářky vás naučí, jak tyto základy dostat do praxe a stát se tak profesionální sekretářkou, na kterou je její šéf hrdý.


Detaily události


Etiketa a etika – jedná se o 2 stejné pojmy? Nikoliv. Ale oba spolu souvisí a oba by měla mít dobrá asistentka či sekretářka osvojeny. Etiketa je o ohleduplnosti, o respektu vůči druhému a svůj základ má v morálních hodnotách. Tento morální základ – etika – se nedá v rámci kurzu či školení naučit. Tu se učíme od malička. Co si však osvojit lze poměrně rychle, je právě etiketa.

Obsah kurzu

  • Základní faktory tvorby pozitivního image
  • Základní pravidla společenské etikety
  • Vytváření žádoucích pracovních vztahů „sekretářka – šéf„
  • Firemní loajalita
  • Organizace dne a time management
  • Pravidla přijímání návštěv, výraz, vstřícnost jednání
  • Společenský servis pro návštěvníky, při jednání s klienty a při pracovních poradách
  • Společenský servis při pracovních akcích, prezentacích apod.
  • Efektivní a profesionální telefonování, navázání kontaktu
  • Pracovní porady
  • Pozitiva a negativa verbální a neverbální komunikace  – praktické užití
  • Jednání s obtížným klientem
  • Obecná pravidla společenského chování ve styku se zahraničními partnery
  • Společenské chování v různých praktických situacích /představování, podávání ruky, práce s vizitkou/
  • Pravidla stolování na významných společenských akcích, servírování
  • Jak prezentovat sebe a firmu
  • Osobní styl
  • Praktické ukázky a instruktáže

Vstupní předpoklady

  • žádné

Mohlo by vás zajímat

Kurzy na téma: Administrativa

Kód školení: A03
Typ kurzu: Další
Rozsah: dle potřeb klienta také v delším rozsahu
Cena: dohodou; dle počtu účastníků
Výstup kurzu: Osvědčení o absolvování
Kontakt: info@rekval.cz