Vrátit se na úvodní stránku Rekval na Facebooku Rekval na Twitteru Rekval na Google Plus Rekval na LinkedIn

Budování vztahů se zákazníky

Aktuální termíny

KURZ Budování vztahů se zákazníky

KURZ Budování vztahů se zákazníky OBSAHUJE:

  • Co chtějí zákazníci - tzv. Berryho faktory
  • Co je to dokonalá služba
  • Jak očekávání musíme splnit, abychom získali věrnost zákazníka?
  • Co vše obnáší prozákaznický přístup?
  • Vyplatí se péče o zákazníky?
  • Komunikace - klíčový prvek péče o zákazníky
  • Rychlé rozpoznání osobnostního stylu zákazníka
  • Jak jednat se zákazníky různých osobnostních typů
  • Stížnost - jak ji nejlépe zvládat, co udělat pro to, aby zákazník odcházel spokojen, i když přichází s reklamací?
  • Informace o zákaznících, kteří si stěžují
  • Retence a jejich důležitost
  • Důkladná evidence informací o zákaznících, proč ji dělat, co jsou CRM systémy, statistiky o zákaznících

MÍSTO VÝUKY KURZU: OSTRAVA

VSTUPNÍ PŘEDPOKLADY: 

  • žádné

TERMÍNY: 

  • na dotaz

Mohlo by vás zajímat:

Kurzy na téma: Osobní rozvoj

Kód školení: O14
Typ kurzu:Další
Rozsah: dle potřeb klienta také v delším rozsahu
Cena: dohodou; dle počtu účastníků
Výstup kurzu:

Osvědčení o absolvování

Kontakt: info@rekval.cz
Objednávka online: Organizace Soukromá osoba
object(stdClass)#33 (23) { ["id"]=> string(3) "147" ["code"]=> string(3) "O14" ["type"]=> string(1) "5" ["specialization"]=> string(2) "11" ["target"]=> string(1) "4" ["name"]=> string(33) "Budování vztahů se zákazníky" ["description"]=> string(2315) "

KURZ Budování vztahů se zákazníky

KURZ Budování vztahů se zákazníky OBSAHUJE:

  • Co chtějí zákazníci - tzv. Berryho faktory
  • Co je to dokonalá služba
  • Jak očekávání musíme splnit, abychom získali věrnost zákazníka?
  • Co vše obnáší prozákaznický přístup?
  • Vyplatí se péče o zákazníky?
  • Komunikace - klíčový prvek péče o zákazníky
  • Rychlé rozpoznání osobnostního stylu zákazníka
  • Jak jednat se zákazníky různých osobnostních typů
  • Stížnost - jak ji nejlépe zvládat, co udělat pro to, aby zákazník odcházel spokojen, i když přichází s reklamací?
  • Informace o zákaznících, kteří si stěžují
  • Retence a jejich důležitost
  • Důkladná evidence informací o zákaznících, proč ji dělat, co jsou CRM systémy, statistiky o zákaznících

MÍSTO VÝUKY KURZU: OSTRAVA

VSTUPNÍ PŘEDPOKLADY: 

  • žádné

TERMÍNY: 

  • na dotaz

Mohlo by vás zajímat:

Kurzy na téma: Osobní rozvoj

" ["image_url"]=> string(0) "" ["range"]=> string(1) "8" ["range_detail"]=> string(44) "dle potřeb klienta také v delším rozsahu" ["date_start"]=> string(19) "1970-01-01 01:00:00" ["date_end"]=> string(19) "1970-01-01 01:00:00" ["price"]=> string(33) "dohodou; dle počtu účastníků" ["output"]=> string(78) "

Osvědčení o absolvování

" ["visible"]=> string(1) "1" ["active"]=> string(1) "0" ["highlighted"]=> string(1) "0" ["created_at"]=> string(19) "2014-10-12 17:51:23" ["updated_at"]=> string(19) "2016-07-20 13:29:30" ["position"]=> string(3) "178" ["type_name"]=> string(7) "Další" ["categories_array"]=> array(1) { [0]=> string(2) "49" } ["course_datetime"]=> array(0) { } }

Údaje o organizaci


Soukromá osoba

REKVAL

  • Rekvalifikace
  • Edukace
  • Kvalita
  • Vzdělávání
  • Akreditace
  • Lidský potenciál

 




A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Undefined variable: category

Filename: templates/frontend.php

Line Number: 193

NULL